Moderator(-en): Alex

Laatste Berichten

• Leotgtje

ze zijn weer bezig

Gisteren al een melding, vandaag weer een keer Canad.... Brute-ForceĀ Bad Web BotWeb App Attack.Mooi onder controle...
    Geplaatst door Leotgtje 3 dagen geleden
  • Leotgtje

Vstore perikelen

Nou nog eens bedenken of een handleiding nodig is...Als de betaalkanalen werken, houdt het voor mij op. (hehe).Oftewe...
    Geplaatst door Leotgtje 1 week geleden
  • Leotgtje

Vstore perikelen

Geef een link door via PM, niet kijken naar de constructie van de lan bestanden. Die moet ik nog opruimen (fatsoenere...
    Geplaatst door Leotgtje 2 weken geleden
  • Alex

Vstore perikelen

Hopla Leo, kom maar op. ik kan altijd testen hmmm moet een smiley zijn... happy face hihihih
    Geplaatst door Alex 2 weken geleden
  • Leotgtje

Vstore perikelen

Toch even de rubriek bijwerken he? Nader de voltooiing, zoek nog testers die betaalkanalen hebben... helaas kom ik n...
    Geplaatst door Leotgtje 2 weken geleden
  • Alex

Extra instellingen in e107_config.php

In install.php staat een overzichtje op regels 1511-1518 met extra defines voor in e107_config.php (thx Tgtje!) // -...
    Geplaatst door Alex 3 weken geleden
  • Leotgtje

lanVars

Bedankt voor het antwoord Tijn, voor mij is/was het niet duidelijk of ik wel of niet steeds zo een code kan gebruiken...
    Geplaatst door Leotgtje 1 jaar geleden
  • Tijn

lanVars

Ter toevoeging:Vaak je zie je $tp staan. Deze verwijst dan altijd (zul je ergens in de code zien), naar e107::getPars...
    Geplaatst door Tijn 1 jaar geleden
  • Tijn

lanVars

Dit is wel een duidelijk voorbeeld denk ik?: define("LAN_EXAMPLE_01", "Update results: [x] records changed, [y] error...
    Geplaatst door Tijn 1 jaar geleden
  • Leotgtje

lanVars

Ja heb hem gelezen, wordt er niet echt wijzer van.Aangezien ik echt niet alles van coderen afweet, weet ik niet wanne...
    Geplaatst door Leotgtje 1 jaar geleden

• Gasten: 3
  • Leden: 0
  • Totaal geregistreerde leden.31
  • Nieuwste lid: twentelander
  • Max. gelijk online: 87
    Gasten: 87 Leden: 0 op 28 okt. 2018 : 10:41

Laatst Gezien Menu