Moderator(-en): Alex, Leotgtje

Laatste Berichten

• Alex

Opgegeven mailadres contactfomulier in de body..

Leo,als de mail van een contactformulier niet bruikbaar is in bepaalde situaties dan is dat nog veel erger, althans v...
    Geplaatst door Alex 1 week geleden
  • Leotgtje

Sorry voor de late reactie, maar ik zit een beetje in de maag met AVG in deze.Ook al is het geen schoonheidsideaal, a...
    Geplaatst door Leotgtje 1 week geleden
  • Alex

Klopt Leo, alleen doet niet iedereen dat, het kan niet zo zijn dat je instructie moet geven om dat te doen om het mai...
    Geplaatst door Alex 2 weken geleden
  • Leotgtje

Ik ga het nog even testen, maar is dat niet hetzelfde wat je wil bereiken als wanneer je een phising mail wil doorstu...
    Geplaatst door Leotgtje 3 weken geleden
  • Alex

Als je een mail ontvangt via het standaard contactformulier van e107 dan zie je alleen het door de gebruiker opgegeve...
    Geplaatst door Alex 3 weken geleden
  • Leotgtje

UTF-8 Codes

Ha, maar ik begrijp wat je bedoeld. Het UTF8 gebeuren IS nog niet 100%. Het zou denkelijk voor (gokje) 90% van alle m...
    Geplaatst door Leotgtje 1 maand geleden
  • Alex

UTF-8 Codes

Oh... Leo ik dacht dat je dat wel was.. hoog geachte leraar e107 :-) Er is een tijd geweest dat het noodzakelijk was ...
    Geplaatst door Alex 1 maand geleden
  • Leotgtje

UTF-8 Codes

Mooi, maar de onderliggende gedachte? Alle taalbestanden voorzien van uni chars om een 100% dekking te krijgen voor a...
    Geplaatst door Leotgtje 1 maand geleden
  • Alex

UTF-8 Codes

Zoals te zien op: https://www.utf8-chartable.de/unicode-utf8-table.pl?utf8=oct&unicodeinhtml=dec U+0020 040 SP...
    Geplaatst door Alex 1 maand geleden
  • Leotgtje

Vstore perikelen

Fijn om te horen. We kunnen wachten hoor. In elk geval prettige vakantie gewenst.
    Geplaatst door Leotgtje 2 maanden geleden

• Gasten: 15
  • Leden: 0
  • Totaal geregistreerde leden.26
  • Nieuwste lid: feonib
  • Max. gelijk online: 87
    Gasten: 87 Leden: 0 op zondag 28 oktober 2018 - 10:41:09

Laatst Gezien Menu