Forums

  • Leotgtje
    viel wel mee. sluit tags verwijderd, maar belangrijk is wel dat de vendor folder ( noem het maar noodzakelijke bibliotheken) voor de betaalkanalen is veranderd. (dus ook een bestand genaamd composer lock.
    De working version heb ik bijgewerkt, maar nog niet getest. Zou dus indirect geen gevolgen moeten hebben in het taalgebruik... Dus we blijven er op zitten...
     
  • Alex
    Hmm maar nog niet bruikbaar dus... er komt een toepassing aan waar ik er gebruik van zou willen maken, order - factuur - IDEAL - automatisch na betaling ledenklasse toekennen en toegang.. zou zo mooi zijn...
     
  • Leotgtje
    Ben er mee bezig, laatste + 1 maand zijn er 2 wijzigingen geweest in vstore..Moet her en der iets wijzigen, schiet al op. Aangezien er nu ook php 8 dingen bijkomen, werken sommige defines niet. Reden moet ik nog achterhalen. We komen er wel. Ga dan gelijk voor die php 8 dus..is dat in elk geval al up to date.. Ik laat wel iets weten..(nee staat nog niet online).
    Voor die aanpassing? Father Barry had meen ik vroeger een script die zoiets deed (auto lid/klasse) Dat binden aan het betalings 'akkoord'. (soort trigger? Is maar een idee...die heb ik wel, alleen geen kennis van zaken..
     
  • Leotgtje
    Bijna ben aan het testen, grrrrrrrr die php8, werkt goed op herkenning, maar soms............( )
    Er is echter een commit wijziging geweest die sommige vstore defines niet inleest... denk dat ik dat reeds heb gevonden.. Eerste resultaat lijkt alvast prima.
     
  • Alex
    Is dit dan DE oplossing? https://github.com/e107inc/vstore/commit/4ff350f5c4f381bce54939c9a1d651ea06d8f684
     
  • Leotgtje

    Het is in elk geval DE oplossing voor de beruchte 'UPDATE' knop (de regel 242).
    (intern Cameron nog eens op de hoogte gebracht en toegang tot testsite gegeven).

    Hij werkt nou zoals het moet en.... de emails gaan de deur uit (als dat uiteraard in Email templates is ingesteld)
    (op Live test site php 7.4)

    ( heb al veranderd, 4 nieuwe LAN's erbij gevoegd) moet nog even de taalpakketten nalopen dat alle defines overeenkomen
    Ik doe gelijk de 4 talen (had ik al), maar engels en Nl zijn hoofdzaak.

    Een monumentje geduld aub en ik maak hem weer beschikbaar, moet alleen even testen op php 8.

    Mooi  ..  alleen de CC nog 




     
  • 3 jaren geleden
    za feb. 27 2021, 12:34P.M.Alex
    Alex

    Rustig aan Leo, ik heb wel de git van vandaag even hier geplaatst (e107 / vstore), inderdaad de bijwerken knop oke nu!!

     
  • Leotgtje
    Nou dan ben ik eens benieuwd...(pm).
    (lekkur stiekumm doen).
     
  • Leotgtje
    Even update.. denk dat ik er wel ben...Ha. even laatste info afwachten.
     
  • Leotgtje
    updatetje : iets misgedacht.. ook al zijn de uitkomsten best wel goed lijkend.
    Na interne communicatie, zet ik het even in de diepvries en begin met re-compilen.
    Beter direct goed, dan achteraf huilen en blijven veranderen.
    Een voorbeeldje : constructie van LAN's in templates niet meer ' . LAN_HUP_xxx ... maar { LAN= xxxx en meer van zulke dingen (ook voor mij even wennen)... Ik laat wel weer wat weten... (core en plugin gelijk oplopend toekomstgericht)
     

Moderator(-en):
Laatste Berichten

  Discussie Gebruiker Bekeken Reacties Laatste bericht
new showcase (Questions in English) Jimako 432 5 aducom
ma feb. 19 2024, 12:09P.M. 
Wie kent deze melding.. (Ditjes en Datjes) erje 498 3 erje
wo jan. 10 2024, 10:02P.M. 
SourceForge commit (Vertaling van e107) Leotgtje 587 7 Alex
vr dec. 22 2023, 09:19P.M. 
chat emo (e107.nl) Leotgtje 641 7 Alex
vr dec. 22 2023, 12:43P.M. 
ze zijn weer bezig (Ditjes en Datjes) Leotgtje 2872 5 Alex
di dec. 12 2023, 07:58P.M. 
2FA plugin (Vertaling van e107) Leotgtje 522 1 Tijn
di dec. 12 2023, 06:45P.M. 
Thema e107.nl (e107.nl) Alex 707 3 Alex
za dec. 09 2023, 12:22P.M. 
FAQ op e107.nl (e107.nl) Alex 478 0 -
 
interne update via systeem (Installatie van e107) Leotgtje 794 3 Leotgtje
vr dec. 01 2023, 11:01A.M. 
SourceForge (Vertaling van e107) Leotgtje 572 2 Leotgtje
vr dec. 01 2023, 10:52A.M. 
Discussies: 88 | Reacties: 537 | Bekeken: 504075
Online
  • Online5
  • Leden: 0
  • Nieuwste lid:
  • Totaal geregistreerde leden.36
  • Max. gelijk online: 201
Laatst Gezien Menu