Forums

  • Leotgtje

    Daar ik niet zeker weet of je mijn berichten op SF leest/melding krijg, dacht gebruik gewoon het forum (is het daar ook iets actiever.

    Betreft laatste commit van lan_db_verify > ehm had ik 3 weken geleden al aangeepast, mogelijk vergeten te uploaden naar SF.Ik had het zo gedaan toen : https://github.com/e107translations/Dutch/blob/Pre-release-for-new-version/e107_languages/Dutch/admin/lan_db_verify.php

    Zit een beetje in de maag met het gebruik van Storage engine : het is tenslotte de database die bedoeld wordt.
    Aanpassen of ?? 

     
  • Alex

    Ehhh ik heb geen idee hoe je dit moet veranderen, het gaat om Inno_db of My_isam misschien ipv storage engine Database opslag systeem?

    En ik had je gevraagd of ik het beter via github kan doe Leo, ik ben daar nu ook mee bezig geweest om te helpen met jimako, ik snap het steeds beter...

     
  • Leotgtje
    Voor github gebruik moet Moc of Cameron je toevoegen aan Dutch als mede beheerder. Ik zelf kan dat niet.
    Het bewerken op Github doe ik online (gebruik geen extra software) >online edit.
    2 braches in gebruik 1 = laatste release (master) 1 is de pre versie startend op release, loop nagenoeg gelijk met Git versie voor toekomst.
     
  • Leotgtje
    Trouwens, vindt ons SF gebeuren nog altijd goed hoor, 1 klik op de knop in Tortoise (update) en ik/wij hebben direct identieke basis.
    Dat biedt Github niet zo eenvoudig... En gaat er eens iets fout op Github, hebben we (hopelijk) nog altijd een up to date backup.
     
  • Alex

    Dan houden we het zo Leo, ik vind het prima maar wil niet dat je door sf extra werk hebt, volgens mij ben ik al iets op github bij de translators... Ik ga wel eens kijken als ik wat meer tijd heb, al dat gedoe deze week met dat e-token, nu weer aan het thema en de tinymce... wat vind je ervan trouwens? Je hebt het al gebruikt in het forum smile

     
  • Tijn
    Alex heeft al (schrijf) toegang tot de Dutch repository smile
     
  • 4 maanden geleden
    vr dec. 22 2023, 07:45P.M.Leotgtje
    Leotgtje

    @Alex : ik heb geen extra werk met SF hoor, alleen jou commit vs de mijne ( 3 weken verschil) welke houden we aan...Het ging over de tekst Storage engine > imo gewoon dbase (type maakt niet uit).
    @Tijn mooi, dan kan Alex ook erin werken. Thanks

    addertje onder het gras Alex > ik wordt na 4 a 5 minuten uit forum/posting opmaken eruitgeknikkerd, als iets iets meer tijd had (bedenkingen doen tussentijds) was het wel fijner...moet ik steeds opnieuw beginnen.

     
  • Alex

    Dat is raar Leo, ik heb de standaard instelling terug gebracht als je e107 installeert, dus sessies ipv cookies, en de levensduur van een sessie stond op 86400 seconden... Dat heb ik nu op 0 gezet en volgens de omschrijving moet de sessie open blijven zolang je browser open is nu, ik lees graag of dat ook echt zo is!

    Thx Tijn, ik dacht al zoiets gezien te hebben!

     

Moderator(-en):
Laatste Berichten

  Discussie Gebruiker Bekeken Reacties Laatste bericht
Vstore perikelen (Vertaling van e107) Leotgtje 53398 55 Leotgtje
vr mrt. 29 2024, 07:45P.M. 
new showcase (Questions in English) Jimako 811 5 aducom
ma feb. 19 2024, 01:09P.M. 
Wie kent deze melding.. (Ditjes en Datjes) erje 796 3 erje
wo jan. 10 2024, 11:02P.M. 
SourceForge commit (Vertaling van e107) Leotgtje 1009 7 Alex
vr dec. 22 2023, 10:19P.M. 
chat emo (e107.nl) Leotgtje 1001 7 Alex
vr dec. 22 2023, 01:43P.M. 
ze zijn weer bezig (Ditjes en Datjes) Leotgtje 3152 5 Alex
di dec. 12 2023, 08:58P.M. 
2FA plugin (Vertaling van e107) Leotgtje 902 1 Tijn
di dec. 12 2023, 07:45P.M. 
Thema e107.nl (e107.nl) Alex 1068 3 Alex
za dec. 09 2023, 01:22P.M. 
FAQ op e107.nl (e107.nl) Alex 775 0 -
 
interne update via systeem (Installatie van e107) Leotgtje 1134 3 Leotgtje
vr dec. 01 2023, 12:01P.M. 
Discussies: 88 | Reacties: 538 | Bekeken: 513050
Online
  • Online6
  • Leden: 0
  • Nieuwste lid:
  • Totaal geregistreerde leden.36
  • Max. gelijk online: 201
Laatst Gezien Menu